
Η Bel’Veth έκανε την εμφάνισή της στο League of Legends στις 8 Ιουνίου και ήδη έχει γίνει εφιάλτης για όσους την αντιμετωπίζουν, τόσο στο solo queue όσο και στα επαγγελματικά παιχνίδια.
Μπορεί η Empress of the Void να προβλημάτισε πολλούς παίκτες αναφορικά με το αν μπορεί να είναι αρκετά δυνατή ώστε να αποτελεί καλή επιλογή λόγω των nerfs που δέχτηκε πολύ νωρίς, όμως πλέον μοιάζει να είναι ισχυρότερη απ’ αυτό που είχε προβλέψει η Riot Games.
Χαρακτηριστικό είναι ότι αρκετοί επαγγελματίες και ημι-επαγγελματίες παίκτες, έχουν πλέον αρχίσει να επιλέγουν τον συγκεκριμένο χαρακτήρα στα πρωταθλήματα που αγωνίζονται από τότε που το patch 12.11 εντάχθηκε στο competitive League of Legends.
Η δύναμη της Bel’Veth έγινε παραπάνω από αισθητή για όσους παρακολουθούν τα παιχνίδια της ευρωπαϊκής επαγγελματικής σκηνής, αφού αποτέλεσε τρόμο για τους αντιπάλους της στο Summoner’s Rift τόσο στο LEC όσο και σε αρκετές αναμετρήσεις στα εθνικά πρωταθλήματα.
Δεν είναι όμως μόνο το competitive στο οποίο έχει αφήσει ήδη το στίγμα του το καινούργιο champion, αφού στα παιχνίδια του solo queue έχει φτάσει το πολύ υψηλό 64, 3% ban rate μέσο όρο σε όλα τα ranks μετά την είσοδο του patch 12.12, σύμφωνα με το LoLalytics.

To ποσοστό αυτό μεγαλώνει ακόμα περισσότερο όσο κοιτάζουμε σε υψηλότερα ranks, με αποκορύφωμα το Platinum, εκεί που αγγίζει το τρομακτικό 70%, κάτι που είναι ασυνήθιστο για οποιοδήποτε champion και ιδιαίτερα για κάποιο καινούργιο.
Πολλοί συγκρίνουν την Bel’Veth με τον Master Yi στην πρώτη μορφή του πίσω στο 2009, αφού είχε συμπεριληφθεί στην συλλογή των ηρώων που έγιναν release μαζί με το πρώτο patch του League of Legends και η δύναμη που είχε τότε είναι ακόμα χαραγμένη στις μνήμες των παλιότερων παικτών.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια που η Riot πρόσθεσε στο παιχνίδι ένα champion το οποίο ξεπερνάει τα όρια του ισορροπημένου, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα εκείνο του Aphelios, ο οποίος έσπασε όλα τα ρεκόρ, έχοντας 223% ban rate στο Challenger elo του Κορεάτικου σέρβερ μετά την κυκλοφορία του την σεζόν 9.
Το ποσοστό αυτό βγαίνει από τον συμψηφισμό των παιχνιδιών στα οποία το συγκεκριμένο champion ΄έγινε ban και από τις δύο ομάδες και συμπεριλαμβάνει αυτά που έγιναν remake.
Για περισσότερα νέα για champions, patches, όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.