Image via Riot Games
by Alex717 in
GAMING & STREAMING NEA ΔΙΑΦΟΡΑ

Με το επόμενο patch του League of Legends να εισάγεται την επόμενη εβδομάδα, αναμένονται κάποιες σημαντικές αλλαγές.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Riot Games παρουσίασε ένα update που θα αύξανε τα επίπεδα base health και armor για κάθε ήρωα στο League of Legends.

Όπως έκανε γνωστό ο Phlox, ένας από τους προγραμματιστές του παιχνιδιού, η Riot θέλει να δυναμώσει μερικά από τα base stats όπως το healing σε όλα τα champion και αντίθετα να μειώσει συστήματα για το παραπάνω healing και το shielding.

Αφού έκανε δημόσιες τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν, ο Phlox εστίασε στον λόγο για τον οποίο η Riot κάνει πιο αδύναμα το healing και το shielding. Τόνισε ότι κάθε μέρος του healing και του shielding που παίρνει ένα champion αυξάνεται μαζί με τα resist  που λαμβάνει την ίδια στιγμή. Επισήμανε δε, ότι το nerf στο Grievous Wounds, κάνει αυτό το συνδυασμό ακόμα δυνατότερο.

“Εάν δεν προσαρμόζαμε το healing και το shielding, τα sustain champion θα ήταν αδύνατο να τα εξουδετερώσεις και πολύ περισσότερο ενισχυμένα από τα υπόλοιπα”, ανέφερε ο προγραμματιστής του δημοφιλέστερου παιχνιδιού MOBA.

“Δεν προσπαθούμε να μετατρέψουμε το League of Legends σε ένα Megas-Mundo-Meta”, πρόσθεσε.

Παρ’όλα αυτά, με τις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν σε όλους τους ήρωες του παιχνιδιού, το “Mega-Mundo-Meta” θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιθανή ανησυχία. Σε κάθε champion θα αυξηθεί το base health κατά 70 μονάδες, όπως και το health, το armor και το magic resist θα ενισχυθούν κατά 14, 1,2 και 0,8  αντίστοιχα ανά level.

Παράλληλα, εκτός από τα προαναφερθέντα Grevious Wounds, η Riot πραγματοποιεί κάποιες αλλαγές στο attack damage στους πύργους όπως και στο damage του Baron Nashor.

Το patch 12.10 αναμένεται να εισαχθεί στο παιχνίδι στις 25 του μήνα και μένει να δούμε πώς θα λειτουργήσουν αυτές οι αλλαγές.

Για περισσότερα νέα για patches, όπως  και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.

Related Posts

No Comments

Leave a Reply