by Alex717 in
GAMING & STREAMING ΔΙΑΦΟΡΑ

Εκτός από τις τροποποιήσεις σε ήρωες και αντικείμενα, το patch 13.7 του League of Legends έφερε κάποιες αλλαγές στον τρόπο εύρεσης παιχνιδιών για τους παίκτες, οι οποίες επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τον χρόνο που περιμένουν στην ουρά (queue).

Η εταιρία παραγωγής του δημοφιλέστερου MOBA game έχει στο πλάνο της να βελτιώσει το matchmaking και έτσι αποφάσισε να πειραματιστεί πάνω σε κάποιες αλλαγές οι οποίες μπήκαν στους servers της Ανατολικής Ευρώπης, της Ρωσίας και της Ωκεανίας.

Πιο συγκεκριμένα, αφαιρέθηκε η παράμετρος του “Autofill”, κάτι που σημαίνει πως όσοι παίκτες βρίσκονται σε ουρά εύρεσης αγώνα θα μπαίνουν πλέον στο champion select με βάση τον πρωτεύοντα και δευτερεύοντα ρόλο που έχουν επιλέξει, χωρίς να υπάρχει η πιθανότητα να τους ανατεθεί κάποιο άλλο role.

Παρά το γεγονός ότι αυτό σε μία πρώτη ακρόαση ακούγεται ως κάτι που θα βελτιώσει την εμπειρία των παικτών στο αγαπημένο τους ανταγωνιστικό game, φαίνεται πως είχε “παράπλευρες απώλειες”.

Αρκετοί παίκτες από τα συγκεκριμένα regions έκαναν παράπονα πως ο χρόνος ο οποίος χρειάζεται να περιμένουν στο queue αυξήθηκε σημαντικά μετά το patch 13.7 και την αφαίρεση του Autofill.

Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση ενός χρήστη του Reddit ο οποίος παίζει στον OCE server και ανέφερε ότι ήταν σε normal draft queue για πάνω από δύο ώρες χωρίς να καταφέρει να βρεθεί σε lobby.

Screenshot via Reddit

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια αντίδραση από την Riot αναφορικά με τις αναφορές που έχουν γίνει, ωστόσο δεν αποκλείεται να γίνει επαναφορά του Autofill ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα ως ότου να βρεθεί κάποια αποτελεσματική λύση.

Για περισσότερα νέα που αφορούν αλλαγές στο παιχνίδι, όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.

Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply