Image via Riot Games
by Alex717 in
GAMING & STREAMING ΔΙΑΦΟΡΑ

Σήμερα είναι η πρώτη ημέρα στους live servers για το LoL Patch 14.3 που έφερε πολλές αλλαγές, όμως όπως συμβαίνει συνήθως, ήδη έχουν διαρρεύσει αρκετά στοιχεία για το 14.4 το οποίο με την σειρά του θα συμπεριλαμβάνει πληθώρα τροποποιήσεων σε champions και items.

Τα περιερχόμενο του επόμενου patch δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί και προέρχονται προέρχονται από την βάση δεδομένων του δοκιμαστικού σέρβερ (PBE), οπότε μπορεί να υπάρξουν αλλαγές μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του που είναι προγραμματισμένη για τις 21 Φεβρουαρίου.

Από τα στοιχεία που γνωρίζουμε ως τώρα ξεχωρίζουν οι αλλαγές σε Bard, K’Sante και Rek’Sai, με τα items να βρίσκονται επίσης στο επίκεντρο για ακόμα μία φορά.

Παρακάτω μπορείτε να τις δείτε αναλυτικά.

Champions

Bard

Στατιστικά
  • Αύξηση Armor: 5.2 –> 5.0
  • Attack speed base / ratio: 0.625 –> 0.658
Passive

Meep damage:

  • παλιά: 35+14 ανά 5 Chimes +30% AP
  • νέα: 35 +10 ανά 5 Chimes +40% AP
Q
  • Τροποποιήθηκε για να χρησιμοποιεί τιμές δεδομένων αντί για ποσά επίδρασης

Ζημιά:

  • παλιά: 80-260 +65% AP
  • νέα: 80-240 +80% AP

Illaoi

  • Το damage toolip για τα Tentacles ανανεώθηκε για να είναι προσαρμοσμένο στις αλλαγές του 14.3 (Μπορεί να μην εμφανίζεται στα toolips του 14,3 αλλά το effect λειτουργεί σωστά).

K’Sante

στατιστικά
  • Base Health: 570 –> 610
W
  • Scaling του damage resist: 50% –> 60%
  • Ελάχιστος χρόνος φόρτισης του All Out: 0,5s –> 0,75s (τώρα ίδιος όπως το default W)
E
  • Dash speed σε ground target : 1500 –> 1000
  • Dash speed σε σύμμαχο: 1800 –> 1700
  • Dash speed σε ground target για το All Out: 2100 –> 1600

Rek’Sai

στατιστικα
  • Health growth: 99 –> 105
  • Health regen: 7.5 +0.65 –> 5.0 +0.5
  • Move speed: 335 –> 340
Passive

Τώρα παράγει x0.5 Fury από τα minions

Συνολικό healing from 100 Fury:

  • Από base: 10 –> removed
  • tHP scaling: 2%-10% lerp –> 12%-20% lerp
Unburrowed Q
  • Τώρα δίνει 45% attack speed όσο είναι ενεργό
Burrowed Q

Τύπος Damage: physical –> magic

Damage:

  • Base: 60-200 –> 50-170
  • bAD scaling: 50% –> 25%
  • AP scaling: 70% (δεν άλλαξε)
  • cooldown: 12s-10s –> 10s σταθερό
W

Βurrow bonus speed:

  • παλιά: 5 / 10 / 15 @ 1 / 6 / 11
  • καινούργια: 5-25 ανά βαθμίδα του spell

Βurrow vision loss: -75% –> -65%

  • Το base vision range είναι 1350, άρα το συνολικό burrowed vision είναι 337.5 –> 472.5

Δεν μειώνει πλέον το attack range σε 75

Τύπος damage: physical –> magic

Damage:

  • base: 50-190 –> 50-150
  • bAD scaling: 80% –> αφαιρέθηκε
  • τώρα κάνει scale με 80% AP

Τώρα κάνει knock up όλους τους στόχους που θα χτυπήσει (εφαρμόζοντας το ίδιο immunity 10 δευτερολέπτων με τον πρωτεύοντα στόχο), αντί για τον πρωτεύοντα στόχο να είναι ο μοναδικός που “τρώει” knock up και οι υπόλοιποι απλά knock back.

Unburrowed E

Cooldown: 12s –> 10s

Damage:

  • base: 5-25 –> αφαιρέθηκε
  • tAD scaling: 70% –> 100%

max Fury bonus

  • παλιό: 2 φορές το damage damage και μετατροπή σε true damage
  • νέο: επιπλέον 6%-14% (ανά spell rank) total HP του στόχου (amp και true damage αφαιρέθηκαν)
  • To ποσοστιαίο health έχει πλέον όριο 60-400 lerp απέναντι σε monsters
Burrowed E
  • Cooldown: 26s-18s –> 16s-12s
  • Χρόνος επαναφόρτισης του tunnel: 10s-2s –> 6s-2s
  • To tunneling μοιάζει πολύ πιο γρήγορο πλέον
R

Damage bAD scaling: 175% –> 100%

Zac

  • Q tether range: 1000 –> 900
  • Το Ultimate έχει περισσότερες αλλαγές για να προσπαθήσει να δείξει σωστά την αύξηση του passive healing μετά τις πρόσφατες αλλαγές

Items

World Atlas

  • Ώρα επαναφόρτισης: 18s –> 20s
  • Gold ανά 10s: 3 (δεν άλλαξε)

Runic Compass

  • Ώρα επαναφόρτισης: 18s –> 20s
  • Gold ανά 10s: 5 –> 4

Bounty of Worlds

  • Ηealth: 100 –> 200
  • Ηealth regen: 50% –> 75%
  • Μana regen: 50% –> 75%

Bloodsong

  • Ranged damage amp: 6% –> 5%
  • Melee damage amp παραμένει στο 10%

Solstice Sleigh

  • Speed buff: Από 90 flat speed που μειώνεται σταδιακά σε 4 δευτερόλεπτα σε 30% speed που μειώνεται σταδιακά σε 3 δευτερόλεπτα
  • Ηealing: 120 σταθερό–> 7% total HP

Zaz’Zak’s RealmspikE

Damage

  • παλιό: 50 +15% AP +3% target total HP
  • νέο: 20 +20% AP +4% target total HP

Cooldown

  • παλιό: 9s-6s lerp 1-18
  • νέο: 8s / 7s / 6s @ 1 / 11 / 16

Hydra items

  • Η ένδειξη του range τώρα μεταφέρθηκε 100 units μπροστά για να ταιριάζει με το hitbox

Eclipse

  • To tooltip διορθώθηκε ώστε να μην αναγράφεται ότι προκαλεί 20% target health damage (Το κανονικό effect ήταν 8% melee, 4% ranged)

Luden’s Companion

  • Τώρα μπορεί να αναζητηθεί χρησιμοποιώντας την λέξη “gun”

Malignance

  • Το toollip τώρα αναγράφει ότι “το basic attack damage δεν μπορεί να προκαλέσει το Hatefog”

Rapid Firecannon

  • Τώρα μπορεί να αναζητηθεί χρησιμοποιώντας την λέξη “gun”

Terminus

  • Τώρα μπορεί να αναζητηθεί χρησιμοποιώντας τις λέξεις “bow” και “sentinel”

Για περισσότερα νέα που αφορούν επερχόμενα patches, όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming

Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply