Screenshot via Riot Games
by Alex717 in
GAMING & STREAMING ΔΙΑΦΟΡΑ

Μεταξύ των όσων ανακοινώθηκαν για την φετινή σεζόν του LoL πριν λίγες ημέρες ήταν και κάποιες σημαντικές αλλαγές στο champion mastery system που δυσκολεύουν την απόκτηση πολλών Hextech Chests, ιδιαίτερα για τους casual παίκτες,

Όπως είχατε ήδη ενημερωθεί μέσω του Esportal, το Champion Mastery θα γίνει uncapped (δεν θα έχει ανώτατο όριο).

Τα επίπεδα 8-10 θα έχουν νέα εικονίδια, και μετά από αυτό θα υπάρχει ένας αριθμός που θα εμφανίζεται. Οι τρέχοντες πόντοι mastery θα μεταφερθούν στο νέο σύστημα.

Όπως αναφέρεται στο άρθρο άρθρο που αναρτήθηκε στην επίσημα σελίδα του League of Legends και μπορείτε να διαβάσετε εδώ, οι αλλαγές στο Mastery θα συνοδευτούν και με ένα νέο σύστημα ανταμοιβών.

Πιο συγκεκριμένα, μέχρι πρότινος οι παίκτες ανταμείβονταν με ένα Hextech Chest κάθε φορά που οι ίδιοι ή κάποιος premade σημείωνε τουλάχιστον S- grade σε κάποιον ήρωα, με κάθε champion να έχει όριο ένα “κουτί” ανά split.

Τα S grade tokens θα αντικατασταθούν με τα “Marks of Mastery” τα οποία οι παίκτες θα μπορούν να ξεκλειδώσουν με κάθε νέο επίπεδο ανταμοιβών και να τα χρησιμοποιήσουν για να αναβαθμίσουν το Mastery Level.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο σύστημα θα δουλεύει ως εξής.

  • Κάθε split, κάθε champion θα έχει μια διαδρομή ανταμοιβής με 4 milestones.
  • Για να ολοκληρώσετε κάθε milestone, θα πρέπει να παίξετε και να κερδίσετε όλο και πιο εντυπωσιακά mastery grades – κάθε milestone απαιτεί ένα ή περισσότερα υψηλά grades για να ολοκληρωθεί.
  • Η ολοκλήρωση ενός ορόσημου σας δίνει Marks of Matery και άλλες ανταμοιβές.
  • Αφού ολοκληρώσετε τα Milstone 4, υπάρχει ένα πιο δύσκολο επαναλαμβανόμενο bonus milestone για τους OTPs και τους “grinders”.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον πίνακα ανταμοιβών με βάση τα Marks of Mastery

Seasonal MilestoneGrades που απαιτούνταιΑνταμοιβές Ελάχιστος αριθμός παιχνιδιών που απαιτείται για να ξεκλειδώσετε το επίπεδο
11x B Grade, 4x D- και πάνω1x Mark of Mastery
Hextech Chest (μέχρι 6 διαθέσιμα κάθε split)
5
21x A Grade, 4x D- και πάνω1x Mark of Mastery10
31x S Grade, 4x D- και πάνω2x Marks of Mastery
Hextech Chest (Μέχρι 25 διαθέσιμα κάθε split)
15
41x S Grade, 4x D- και πάνω2x Marks of Mastery
Ξεκλειδώνεται το Champion Title μέχρι το επόμενο split
20
5 (άπειρο)3x 7 Grades, 7x D- και πάνω1x Mark of Mastery30

Αυτό σημαίνει ότι οι πιο casual παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν εύκολα 6 chests ανά split, δηλαδή συνολικά 18 κατά την διάρκεια της σεζόν, παίζοντας μόλις 30 συνολικά παιχνίδια κάθε split (5 σε κάθε champion).

Ωστόσο, για όσους “κυνηγάνε” περισσότερα Hextech Chests, τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα, αφού θα πρέπει να ξεκλειδώσουν το Milestone 3.

Όπως παρατηρούμε στον πίνακα, για να φτάσει ένας παίκτης σε αυτό το επίπεδο θα πρέπει πρώτα να ξεκλειδώσει το Milstone 2 σε έναν ήρωα και στην συνέχεια να παίξει το ελάχιστο 5 παιχνίδια με αυτόν τον ήρωα, στα οποία απαιτείται να σημειώσει τουλάχιστον ένα S grade.

Αυτό μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλή αλλαγή για τους πιο “σκληροπυρηνικούς” παίκτες που θα έχουν την δυνατότητα να παίξουν αρκετά παιχνίδια σε κάθε ήρωα ώστε να ξεκλειδώσουν παραπάνω chests.

Ωστόσο, για όσους παίκτες δεν είναι πρόθυμοι να αφιερώσουν τόσο χρόνο στο παιχνίδι και μάλιστα παίζοντας διαφορετικά champions, τα πράγματα θα είναι πολύ πιο δύσκολα.

Μάλιστα, σχεδόν απίθανη είναι η αποστολή για τους ARAM players, αφού ακόμα κι αν φτάσουν στο Milestone 2 με κάποιον συγκεκριμένο ήρωα, στην συνέχεια θα πρέπει να εξασφαλίσουν ένα S grade στα επόμενα games, κάτι που φαντάζει δύσκολο όταν μιλάμε για ένα mode στο οποίο οι χαρακτήρες επιλέγονται τυχαία.

Κάπου εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι παρότι το νέο σύστημα αμοιβών έχει ανακοινωθεί, πάντα υπάρχει πιθανότητα να γίνουν αλλαγές σε περίπτωση που υπάρξουν αντιδράσεις από την κοινότητα, όπως άλλωστε έχει συμβεί και στο παρελθόν.

Για περισσότερα νέα που αφορούν αλλαγές στο παιχνίδι, όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming

Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply