
Στο πιο πρόσφατο LoL developer blog update, ο επικεφαλής designer του Summoner’s Rift Team, Riot Phroxzon αποκάλυψε τα μελλοντικά πλάνα της ομάδας προγραμματισμού για να ισορροπήσει όσο περισσότερο γίνεται το παιχνίδι.
Τρία από τα ζητήματα που έχουν προκύψει στις συζητήσεις των προγραμματιστών και αναμένεται να βρίσκονται στο πλάνο αλλαγών για τους επόμενους μήνες είναι η ώρα παιχνιδιού και το snowballing, η ισορροπία των ρόλων και το champion durability.
Game time και Snowballing
Όσον αφορά το 1ο ζήτημα που βρίσκεται στις προτεραιότητες του developement team, παρά το γεγονός ότι υπάρχει ικανοποίηση με την διάρκεια των παιχνιδιών, το snowballing στα υψηλότερα επίπεδα του solo queue έχει αυξηθεί μετά από κάποιες αλλαγές που έγιναν (με αφετηρία το patch 12.14), έτσι ώστε ο “ρυθμός” στα επαγγελματικά παιχνίδια να γίνει πιο γρήγορος.
Για αυτό τον λόγο, οι προγραμματιστές ψάχνουν τρόπους για να μειώσουν το snowballing στα κορυφαία ranks του solo queue, χωρίς παράλληλα να “επιβραδύνουν” τα επαγγελματικά παιχνίδια.
Μέσα σε αυτούς εξετάζονται η μείωση στο αντίκτυπου που έχουν τα early deaths και objectives αλλά και η προσαρμογή στην επιρροή των junglers.
Role Balance
Το τελευταίο κομμάτι συνδέεται άμεσα με το role balancing, κάτι που βρίσκεται σε περίοπτη θέση στην ατζέντα των αλλαγών. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Phroxzon. “το top και το bot lane βρίσκονται σε μία διαρκή εναλλαγή δυναμικής, όπου το ένα role μοιάζει δυνατό και το άλλο αδύναμο,”
Τα αίτια για αυτό εντοπίζονται στον ρόλο της ζούγκλας, η οποία χαρακτηρίζεται από τους προγραμματιστές ως υπερβολικά ισχυρή, κάνοντας τους παίκτες στο top και το bot να αισθάνονται ότι έχουν πολύ λιγότερη επιρροή στο παιχνίδι.
“Θα προσαρμόσουμε περαιτέρω τη ζούγκλα για να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου ο ρόλος θα εξακολουθεί να είναι διασκεδαστικός, τα lanes θα αισθάνονται ότι μπορούν να ελέγχουν τη μοίρα τους και τα ganks θα συνεχίσουν να είναι αποτελεσματικά, εμποδίζοντας ορισμένες στρατηγικές (όπως το perma pushing) να ξεφύγουν από τον έλεγχο”. αναγράφεται στο blog post.
Champion Durability (ανθεκτικοτητα)
Τέλος, άλλο ένα σημαντικό ζήτημα είναι το champion durability. Ένα χρόνο μετά το durability patch, οι “φωνές” των παικτών για το γεγονός ότι το damage επιστρέφει στο game έχουν θορυβήσει τους προγραμματιστές.
Παρότι τα patches των τελευταίων εβδομάδων έχουν περιορίσει την αύξηση του damage που ήρθε μετά τις αλλαγές στα items (από το Midseason patch), δεν μπορούν να αποτρέψουν την μείωση του durability.
Ο Lead Designer του League of Legends απέδωσε την συγκεκριμένη εξέλιξη στα συνεχή updates που γίνονται στο παιχνίδι, τα οποία έχουν φέρει μία φυσιολογική μείωση στο durability.
Αυτό έχει να κάνει και με τα κριτήρια των αλλαγών, αφού οι προγραμματιστές επιλέγουν συχνά να προσαρμόσουν το damage των ηρώων και όχι κάποια άλλα στατιστικά όπως το health, έτσι ώστε να ικανοποιήσουν τους παίκτες.
“Δουλεύουμε για ένα επίπεδο durability παρόμοιο με το patch 12.12, όπου κάθε champion class ήταν βιώσιμο, η μάχη ήταν διαδραστική και πολλοί ήρωες ήταν βιώσιμοι”, τόνισε ο Phroxzon.
Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος θα γίνονται τακτικά balance changes, ιδιαίτερα για τους πιο squishy ήρωες. Μεταξύ άλλων θα υπάρξουν buffs σε πράγματα που δεν προκαλούν ζημία, nerfs στο damage και προσαρμογή κάποιων champions που έχουν στραφεί υπερβολικά προς τα high damage builds.

Το patch 13.17 αναμένεται να μπει στους live servers στις 30 Αυγούστου και θα περιέχει κάποιες αλλαγές που θα “αγγίξουν” τα παραπάνω ζητήματα. Φυσικά αυτό θα είναι μόνο η αρχή, αφού θα ακολουθήσουν τακτικά updates μέχρι το τέλος του χρόνου αλλά και αργότερα.
Για περισσότερα νέα που αφορούν αλλαγές στο παιχνίδι, όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.