Image via Riot Games
by Alex717 in
GAMING & STREAMING ΔΙΑΦΟΡΑ

Κάποια στιγμή θα μπει ένα τέλος στον φαινομενικά συνεχώς επεκτεινόμενο αριθμό των champions στο League of Legends, με βάση τα λεγόμενα του balancing team.

Φαίνεται πως οι προγραμματιστές της Riot Games έχουν ήδη προγραμματίσει ένα χρονικό σημείο κατά το οποίο θα σταματήσουν να σχεδιάζουν νέα champions, σε μια προσπάθεια να μην τρομάξουν τους καινούργιους παίκτες.

Αρκετά από τα πιο σημαντικά franchise στην ιστορία του gaming δεν μπορούν να συγκριθούν με το League of Legends όσον αφορά των αριθμό των champions.

Για παράδειγμα, το Mortal Kombat -ο γίγαντας της Netherealm, έχει 97 ήρωες- και το Super Smash Bros. της Nintendo περιλαμβάνει 87 χαρακτήρες.

Image via Riot Games

Άλλοι τίτλοι παιχνιδιών όπως το Apex Legends (23 ήρωες συνολικά στο κύριο παιχνίδι και στο mobile spinoff) και το Overwatch (32 ήρωες, αλλά ετοιμάζονται περισσότεροι), παλεύουν για να συμβαδίσουν.

Το League of Legends διατηρεί τον θρόνο του franchising στην βιομηχανία των ανταγωνιστικών παιχνιδιών μέσω της τακτικής κυκλοφορίας νέων champions – φέτος είχαμε ήδη τέσσερις.

Παρόλα αυτά, αυτή η πολιτική αναμένεται κάποια στιγμή να σταματήσει, σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας παραγωγής του παιχνιδιού.

Αυτό τουλάχιστον είναι ένα αντικείμενο συζήτησης στις ομάδες προγραμματισμού και σχεδιασμού της Riot Games, όπως δήλωσε ο developer Matt “Phroxzon” Leung-Harrison στην εκπομπή για το League of Legends με την ονομασία “Broken by Concept.”

Ο Leung-Harrison, που προήχθη πρόσφατα σε θέση κορυφής στην ομάδα balancing, παραδέχτηκε ότι εξετάζεται ένα σημείο στο οποίο θα μπει ένα τέλος στον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό ηρώων του League of Legends.

Με βάση τα λεγόμενα του Phroxzon, αυτό θα συμβεί κατά πάσα πιθανότητα, όταν η Riot δεν θα μπορεί πλέον να προσθέτει χαρακτήρες των οποίων η χρήση θα μπορεί να γίνει εύκολα κατανοητή από τους παίκτες.

“Υπάρχουν μερικά πράγματα που κάνουν πολλούς ήρωες μη βιώσιμους. Το ένα είναι αν οι πρωταθλητές δεν είναι εύκολα κατανοητοί. Ας πούμε για παράδειγμα ότι πέφτω πάνω στον Thresh, ρίχνει ένα hook, και μοιάζει με hook, αλλά περνάει πάνω από κάποιον. Θα έλεγα “τι στο καλό είναι αυτό;”, τόνισε ο Αυστραλός προγραμματιστής.

Image via Riot Games

“Αν σχεδιάσουμε δύσκολα champions, το να κάνουμε περισσότερα από αυτά είναι ένα θέμα, επειδή πολλαπλασιάζει μαζικά τον αριθμό των πραγμάτων που πρέπει να καταλάβει κάποιος για να παίξει το παιχνίδι.”, πρόσθεσε.

Παρόλα αυτά, υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο πριν φτάσουμε σε αυτό το σημείο και η ομάδα προγραμματισμού της Riot είναι πιο πρόθυμη όσο ποτέ για προσθέσει ακόμα περισσότερους ήρωες.

Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του επικεφαλής σχεδιαστή του League, Ryan Mireles, που τόνισε ότι:  “Μόλις μάθετε το παιχνίδι και όλους τους χαρακτήρες του, τότε μπορεί να αρχίσει να γίνεται λιγότερο ελκυστικό.

“Κάθε νέος ήρωας που δημιουργούμε προσθέτει νέο gameplay που πρέπει να μάθουμε, και αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους διασφαλίζουμε ότι όλα τα νέα champions έχουν ένα μοναδικό στυλ παιχνιδιού”.

Για περισσότερα νέα για καινούργια champions, όπως και άλλες γενικότερες ειδήσεις που αφορούν το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.

Related Posts

No Comments

Leave a Reply