Image via LCK / Flickr
by Alex717 in
AΣΙΑ LCK NEA

Στα πλαίσια της προσπάθειας που κάνουν οι υπεύθυνοι του LCK ώστε να προστατεύσουν την ομαλή διεξαγωγή των παιχνιδιών, ανακοινώθηκε η δημιουργία ενός offline server.

Την περασμένη εβδομάδα, το LCK έκανε επίσημα τα σχέδια για την ανάπτυξη ενός πιο αξιόπιστου συστήματος με ορίζοντα την επιστροφή στην ομαλή λειτουργία σε συνδυασμό με την διασφάλιση της αντίστασης απέναντι στα DDOS attacks.

Όπως είχατε ενημερωθεί μέσω του Esportal, η διεξαγωγή των παιχνιδιών επέστρεψε από σήμερα στις κανονικές ώρες προγράμματος αλλά και σε ζωντανή μετάδοση.

Ένα ακόμα πολύ σημαντικό κομμάτι του πλάνου των διοργανωτών για την αποφυγή περαιτέρω προβλημάτων από τις κυβερνοεπιθέσεις είναι η δημιουργία ενός σέρβερ όπου οι αναμετρήσεις θα διεξάγονται offline.

“Το LCK εισήγαγε πρόσφατα έναν offline διακομιστή παιχνιδιού στο LoL PARK που δεν επηρεάζεται από εξωτερικά δίκτυα”, αναφέρεται στην ανακοίνωση που συνάχθηκε από τον γενικό γραμματέα του LCK, Aiden Lee.

Αναφορικά με την παρουσία του κόσμου στο venue. αυτή ίσως ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα αφού αποφασίστηκε ότι χρειάζεται ακόμα περισσότερη προετοιμασία για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε κατάστασης.

Προς το παρόν οι υπεύθυνοι δεν γνωρίζουν πότε και με ποιόν τρόπο μπορεί να πραγματοποιηθούν οι επιθέσεις DDOS.

“Θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε μέτρα για να εξασφαλίσουμε σταθερές λειτουργίες, καθώς και να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητα, ώστε το LCK να μπορούν να το απολαμβάνουν και οι επόμενες γενιές. Σας ευχαριστούμε”.

Κάπως έτσι ολοκληρώνεται η ενημέρωση από το LCK προς το κοινό και φαίνεται ότι σιγά σιγά οδεύουμε προς τα εκεί που επιθυμούν ΄όλοι οι φανς του League of Legends, δηλαδή την διεξαγωγή των παιχνιδιών με κοινό και χωρίς προβλήματα.

LCK: Δημιουργήθηκε offline server
Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply