by Alex717 in
LEC LVP NEA ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΥΡΩΠΗ

Μόλις χθες έγινε γνωστό πως τρεις ιδιαίτερα γνωστές ομάδες στο ευρωπαϊκό οικοσύστημα των Esports -καθώς αγωνίζονταν σε πλείστους δημοφιλείς τίτλους- ένωσαν τις δυνάμεις τους υπό την αιγίδα της OverActive Media. 

Η OverActive Media είναι μια ισχυρή καναδέζικη εταιρία, που αφενός δραστηριοποιείται στον χώρο του Call of Duty και του Overwatch στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού και αφετέρου ασχολείται με το League of Legends στη Ευρώπη μέσω της MAD Lions. 

Ο εν λόγω οργανισμός ήρθε σε συμφωνία με τις KOI και Movistar Riders, ώστε να τις απορροφήσει. Έτσι, ορίστηκε ότι η OverActive Media θα αποκτήσει κάθε περιουσιακό στοιχείο και brand της KOI, που περιλαμβάνει το spot της στο VCT EMEA και στο Valorant Game Changers. 

Η ομάδα του VCT θα μετονομαστεί σε Movistar KOI και αυτή του Game Changers σε MAD Lions KOI. Παράλληλα, επωνυμίες θα αλλάξουν και τα rosters του League of Legends με την MAD Lions στο LEC και τη γυναικεία ομάδα να μετατρέπονται σε MAD Lions KOI, ενώ η ακαδημία στο ισπανικό ERL αλλάζει σε Movistar KOI. 

Θυμίζουμε πως η KOI αγωνίστηκε στο LEC το 2023 συνεργαζόμενη με την Infinite Reality, με την οποία και τα «έσπασαν» τον Νοέμβριο με το slot να επιστρέφει στην δεύτερη, που είναι γνωστή κυρίως ως Rogue. 

Έτσι, πραγματοποιείται η επιστροφή κατά κάποιο τρόπο της KOI, την οποία είχε προαναγγέλλει ο LEC Wooloo, όπως σας είχε πληροφορήσει το Esportal πριν μερικές εβδομάδες. 

Το σύνολο των ομάδων της OverActive Media και των επωνυμιών ανά τίτλο διαμορφώνεται ως εξής: 

Η καναδέζικη εταιρεία δήλωσε πως αυτή η «ποικιλία» είναι προσωρινή και πως θα αξιοποιήσει την χρονιά, ώστε να θέσει όλες τις ομάδες υπό ένα κοινό brand. 

Μιλάμε πλέον για μια αυτοκρατορία Esports που έχει απήχηση σε πολλά εκατομμύρια κόσμο και διαθέτει spot στα μεγαλύτερα tier 1 τουρνουά διάφορων τίτλων. 

Μάλιστα, η αύξηση των εσόδων που αναμένει η OverActive Media χάρη σε αυτή της την κίνηση φθάνε τα 10-12 εκατομμύρια δολάρια για το 2024. 

Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply