@2022, Riot Games, Inc. Used With Permission
by Alex717 in
AΣΙΑ GAMING & STREAMING NA LCS NEA ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΥΡΩΠΗ

Η χαλάρωση των περιορισμών για τον COVID 19 σήμανε την αναζωπύρωση των LAN events στα esports και έδωσε μία τονωτική “ένεση” στην βιομηχανία, επαναφέροντας το ενδιαφέρον του κόσμου στο έπακρο.

Κατά την διάρκεια του έτους διεξήχθησαν πολλοί σημαντικοί αγώνες τους οποίους οι φανς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά σε παιχνίδια όπως το League of Legends, το CS:GO, το DOTA 2, το Valorant αλλά και άλλους κορυφαίους τίτλους του gaming.

Η θεαματικότητα του LoL ξεπέρασε κάθε ανταγωνισμό όπως σας είχαμε μεταφέρει σε πρόσφατο άρθρο. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η esports ομάδα με τις περισσότερες ώρες τηλεθέασης στο 2022 προέρχεται από το πιο δημοφιλές MOBA game.

Η ιστοσελίδα στατιστικών Esports Charts ονόμασε την ομάδα των T1 στο League of Legends ως την πιο δημοφιλή ομάδα για το 2022, ξεπερνώντας ονόματα όπως των Natus Vincere και Navi από το CS:GO αλλά και άλλων κορεάτικων ομάδων που αγωνίζονται στο League of Legends, όπως οι DRX, οι Gen.G και οι Damwon KIA.

Για πολλούς φυσικά δεν προκαλεί έκπληξη ότι το μεγαθήριο από το LCK βρίσκεται σε αυτή την θέση, ενώ πρέπει να τονίσουμε ότι σημείωσε κατακόρυφη άνοδο της τάξεως του 53% στην συγκεκριμένη κατηγορία συγκριτικά με το 2021, κατά κύριο λόγο εξαιτίας της συνεχής ανόδου στην δημοτικότητα του κορεάτικου πρωταθλήματος στο διεθνές κοινό,

Πιο συγκεκριμένα, οι φανς παρακολούθησαν τους T1 να αγωνίζονται 112.9 εκατομμύρια ώρες καθ’ όλη την διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, με τους αγώνες τους να συγκεντρώνουν περισσότερους από 675 χιλιάδες θεατές κατά μέσο όρο.

Όπως είναι αναμενόμενο, ένα μεγάλο μέρος από αυτό το νούμερο προέρχεται από το παγκόσμιο πρωτάθλημα, εκεί όπου ο Faker και η παρέα του έφτασαν μέχρι τον τελικό, εκεί όπου ηττήθηκαν από την μεγάλη έκπληξη της διοργάνωσης, DRX.

Μπορεί η κορεάτικη ομάδα να είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση της μέσα στο 2022, όμως ένα είναι σίγουρο. Οι πρώην SK Telecom, όπως είχαν συστηθεί στο κοινό το 2012, συνεχίζουν να αποτελούν το κορυφαίο brand στην βιομηχανία των esports.

Share Post:

Related Posts

No Comments

Leave a Reply