
Για πρώτη φορά στην ιστορία της Coca-Cola, η εταιρία κολοσσός στον χώρο του αναψυκτικού συνεργάστηκε με τον χώρο του gaming και πιο συγκεκριμένα με την Riot Games για την δημιουργία μίας νέας ιδιαίτερης γεύσης με φόντο το League of Legends.
Το αναψυκτικό είναι μέρος της καμπάνιας συνεργασιών της Cola-Cola, στα πλαίσια της οποίας είχε ενώσει στο παρελθόν τις δυνάμεις της με μουσικούς καλλιτέχνες όπως ο Marshmello και η Rosalia.
Το αναψυκτικό έχει την ονομασία “Ultimate Zero Sugar” και θα είναι μία περιορισμένη έκδοση η οποία “έχει την γεύση των experience points στο League of Legends” όπως τόνισαν οι άνθρωποι της εταιρίας.
Η περιοχές στις οποίες θα κυκλοφορήσει είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες, Ο Καναδάς, η Κίνα, η Νότια Κορέα, η Λατινική Αμερική και η Αφρική ενώ μία full-sugar έκδοση θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον Καναδά και το Μεξικό.

Σύμφωνα με την δήλωση των ανθρώπων της Coca-Cola, το νέο ποτό “θα προσφέρει στους οπαδούς και τους παίκτες τη γεύση των πόντων εμπειρίας και θα γιορτάσει το ταξίδι κάθε παίκτη”.
Μάλιστα, ξεκινώντας από σήμερα, θα υπάρχουν αποστολές μέσα στο League of Legends οι οποίες θα δίνουν την ευκαιρία στους παίκτες να ανταμειφθούν με “Ultimate” emotes. Αυτές θα είναι οι εξής.
- Δώστε 7 ασίστ σε ένα μόνο παιχνίδι για να κερδίσετε το emote Ultimate Teamplay
- Αποκτήστε 12.000 χρυσό σε ένα μόνο παιχνίδι για να κερδίσετε το emote Ultimate Gains
- Κερδίστε ένα παιχνίδι σε λιγότερο από 20 λεπτά για να κερδίσετε το emote Ultimate Tempo.
Τα συγκεκριμένα missions θα είναι διαθέσιμα μέχρι τις 18 Ιουλίου, ενώ οι παίκτες μπορούν επίσης να κάνουν scan τον κωδικό QR στο κουτάκι τους για να επισκεφτούν το Coca-Cola Creations Hub, όπου μπορούν να βρουν ένα φίλτρο Instagram που τους επιτρέπει να βλέπουν τον εαυτό τους στο στυλ των emotes του League of Legends.
Για περισσότερα , όπως και για άλλες γενικότερες ειδήσεις για το gaming, κάντε κλικ στην κατηγορία Gaming and Streaming.